Tuesday, 16 May 2017

To all teachers , with love ~

Assalamualaikum !


hari ni hari guru ,, hari guru pertama dan mungkin terakhir buat ku ,, ... dah tak lama dah nak tinggal bumi tarbiah (PASTI Bestari Al-Hikmah). sebak didada menggunung tinggi. ceh.
sedih nak tinggal tunas-tunas islam disini ,
sedih nak tinggal rakan2 sekerja disini,
sedih nak....(hmm nampaknya kena buat entry lain untuk ni)

since today is teachers' day , so why not we write something to appreciate all teachers all around the world especially MY teachers..

ehem2 , let's start.

Wednesday, 1 February 2017

Leader leads.

Assalamualaikum !

Hari ni nak throwback zaman muda2.😎

Ceh. Bunyi tu macam aku dah umur 60 tahun.

Kita imbas kembali zaman2 aku jadi headgirl yang tak berapa nak cool.
Tak berapa nak berjasa kat sekolah.
Tak berapa nak hebat sangat.

Tapi aku cuba.

Monday, 30 January 2017

🎶Cita-cita ku ,, menjadi orang kaya , hoi !🎶

Assalamualaikum !

Ohooooo , hoiiii~
Penat sudah aku nak jawab soalan yang kerap kali ditanya kepada pelajar2 lepasan SPM macam aku.

Nak sambung course apa?
Tak tau.
Cita-cita nak jadi apa?
Em , tak tau.
Apa nak jadi ngan kau ni , semua tak tau?
Emmmmm , tak tauu.